מוזס: "נתתי ברכת הדרך לרוטציה, מחכה לאשר הרבה עבודה"

יש לנו דברים חשובים בהרבה מהסכמי רוטציה כאלה ואחרים. אנחנו לקראת מושב קיץ חם מאוד בכנסת. לפנינו יש לא פחות מחמשה דיונים בבג"צ בנושאים קריטיים
ישראל פריי No Comments on מוזס: "נתתי ברכת הדרך לרוטציה, מחכה לאשר הרבה עבודה"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס לא מכחיש כי עודכן על הרוטציה רק לאחר שנחתמה, אך יחד עם זאת מדגיש: "יש לנו דברים חשובים בהרבה, מחכה לנו מושב קיץ סוער, הכל מתגמד מול האתגרים" • ואיזה כתב פוליטי מנסה, לדבריו, לגרור אותו לעימותי גפני-ליצמן?

צילום: שלומי כהן
יש לנו דברים חשובים בהרבה מהסכמי רוטציה כאלה ואחרים. אנחנו לקראת מושב קיץ חם מאוד בכנסת. לפנינו יש לא פחות מחמשה דיונים בבג"צ בנושאים קריטיים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפצצה הפוליטית שהטיל ח"כ מאיר פרוש במוצאי שבת עם ההודעה על פרישה מהכנסת לטובת כניסת נציג דגלאי נוסף, הכתה בתדהמה את העיתונאים והפרשנים, כמו גם את חבריו לסיעת אגודת ישראל.

בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' מודה ח"כ מנחם אליעזר מוזס כי עודכן על ההסכם רק עם חתימתו. "אתמול בלילה התקשר אליי פרוש, ואמר כי עלה בידו להשיג את מבוקשו וכי הוא עתיד לפרוש. נתתי לו את ברכת הדרך. אני איש שלום, מחפש שלום, ומקדם את המהלך בברכה".

מוזס ביקש לחמוק מהתחשבנויות פוליטיות, ולהתרכז במצב היהדות החרדית. "יש לנו דברים חשובים בהרבה מהסכמי רוטציה כאלה ואחרים. אנחנו לקראת מושב קיץ חם מאוד בכנסת. לפנינו יש לא פחות מחמשה דיונים בבג"צ בנושאים קריטיים, כמו חוק הגיוס, לימודי ליב"ה וחוק המקוואות. אנחנו צריכים לשנס מותניים. שאר הדברים מתגמדים מול הדברים האלה".

הוא התייחס למכתב שחשף היום הכתב הפוליטי של 'קול חי' עליו מתנוססת חתימתו, ובו הוא מבקש להבהיר לראש מטה שר החינוך כי הח"כ המוסמך היחיד לטפל בכל נושא החינוך החרדי הוא ח"כ פרוש, ואמר: "למכתב אין קשר למה שקרה היום, אנשים מנסים לגרור אותי לבוץ הזה. בס"ה הוצאנו מכתב למתחמי פעולה ברורים בסיעה, לפיהם גפני אחראי מול האוצר ופרוש מול החינוך. שלחנו ע"מ שלא ידחו אותנו באמירות של 'דיברתי אתו ודברתי אותו' וכו'".

מוזס מבטיח תעסוקה רבה לח"כ החדש במשכן, תוך שהוא מוסיף "לא תהיה שום בעיה ליעקב אשר לקבל מקומות בועדות הכנסת, אנחנו היום במצב של 3 נציגים שמכהנים בכעשרים ומשהו ועדות ותתי ועדות – אפשר לעבוד ככה?! זה תקין?! האם אין מספיק מקום לכולם?!", תהה בקול.



0 תגובות